content-manager.pl

Biznes IT Marketing Finanse

Jak szybciej nadawać przesyłki
Lifestyle

Jak szybciej nadawać przesyłki?

Osoby, które nadają paczki sporadycznie, zazwyczaj nie zastanawiają się nad oszczędnością czasu. W końcu wypełnienie formularza i wydrukowanie listu przewozowego nie należą do czasochłonnych czynności. Co innego przy regularnych wysyłkach. Klienci indywidualni oraz biznesowi powinni poszukać narzędzia ułatwiającego proces nadawania. Takim narzędziem jest porównywarka usług kurierskich, zwana też brokerem kurierskim. Rozwiązanie pozwala przy okazji wiele zaoszczędzić na kosztach wysyłki.

Broker kurierski – jeden formularz zamiast wielu

Każdy użytkownik usług kurierskich wie, że zależnie od rodzaju przesyłki, ceny oferowane przez poszczególnych przewoźników mogą znacznie różnić się od siebie. Niegdyś, aby znaleźć najkorzystniejszą ofertę, należało odwiedzać strony wszystkich branych pod uwagę firm kurierskich, następnie wypełniać formularz nadawczy i dokonać porównania. Dziś, za sprawą brokerów kurierskich, zadanie stało się znacznie prostsze. 

Tanie przesyłki kurierskie Sendit.plsą świetnym przykładem takiego rozwiązania. Wystarczy zarejestrować się na stronie brokera, a następnie wypełnić formularz nadawczy. Wówczas na dole strony ukażą się propozycje wszystkich wiodących przewoźników, również Poczty Polskiej i InPost obsługującego gęstą sieć paczkomatów. W formularzu użytkownik może uwzględnić także dodatkowe usługi – w tym przesyłkę ekspresową, zagraniczną, dostawę w weekend, przesyłki niestandardowe, jak również dodatkowe ubezpieczenie paczki. W ten sposób nadawanie przesyłki jest szybsze, bo Szukając atrakcyjnej ceny wystarczy wypełnić formularz jedynie raz.

Automatyzacja dla klientów biznesowych

Klienci biznesowi inaczej skorzystają z usług brokerów kurierskich, a zwłaszcza właściciele e-sklepów, bądź prowadzący sprzedaż na Allegro. Dopóki interes jest prowadzony na stosunkowo niedużą skalę, można również używać standardowego formularza – przy dużym wolumenie paczek miesięcznie oznacza to spore oszczędności, bez konieczności podpisywania umowy z żadnym przewoźnikiem, jak również brokerem.

Jednak większe sklepy muszą stawiać na automatyzację, aby możliwie jak najszybciej nadawać przesyłki. Sendit doskonale wpisuje się w te oczekiwania. Zarówno sklep internetowy, jak i konto na portalu Allegro można zintegrować z platformą. Ważnym benefitem jest fakt, że klienci sklepu uzyskują w ten sposób dostęp do swoich ulubionych form dostawy w bardzo atrakcyjnych cenach. Z kolei właściciel sklepu, może dzięki temu bardzo sprawnie zarządzać wysyłkami. Odbywają się one automatycznie po złożeniu zamówienia przez klienta sklepu. Jednak to nie koniec udogodnień.

Klienci biznesowi korzystający z narzędzi udostępnionych przez Sendit mogą liczyć również na:

  • czytelną mapę punktów odbioru obsługiwanych przez przewoźników,
  • wysyłki Allegro oraz Allegro Smart,
  • zniżki na zakup materiałów służących do pakowania przesyłek,
  • dostawy realizowane w sobotę,
  • zaawansowane śledzenie przesyłek i komunikaty wysyłane do odbiorców,
  • przejazd kurierów z gotowym listem przewozowym,
  • funkcję „ostrożnie” przeznaczoną do przesyłek szczególnie wrażliwych na uszkodzenie.

Ogromną zaletą integracji sklepu z platformą jest wygodny interfejs pozwalający na kontrolę wysyłek. Co ciekawe, z tego rozwiązania mogą korzystać też sklepy, które zdążyły już podpisać umowę z jednym z przewoźników – zamówienia będą realizowane z jej uwzględnieniem.

Aby rozpocząć korzystanie z Sendit, wystarczy odwiedzić stronę https://www.sendit.pl/, a następnie założyć konto indywidualne lub biznesowe.