content-manager.pl

Biznes IT Marketing Finanse

paczka pr
Biznes Marketing

Jakie gadżety umieścić w paczce PR–owej?

Każdy lubi być obdarowywany, a prezenty wcale nie muszą być drogie, żeby wywołały uśmiech na twarzy osoby, która je otrzymała. Czasami jest wręcz przeciwnie, mały gadżet potrafi ucieszyć bardziej niż ten wyszukany i kosztujący krocie. Doskonale zdają sobie z tego sprawę firmy z przeróżnych branż, które regularnie wysyłają paczki reklamowe do określonej grupy odbiorców. Co powinny one zawierać, żeby pozostały w pamięci, a forma reklamy okazała się skuteczna?

Popularne i praktyczne gadżety PR–owe

Przygotowując projekty gadżetów reklamowych warto zadać sobie pytanie, co sami chcielibyśmy otrzymać. Na pewno warto postawić na aspekt praktyczny. Wysłanie nieprzydatnych gadżetów to strata pieniędzy, bo zamiast pełnić rolę reklamy, najpewniej wylądują one w koszu na śmieci. Do najczęściej spotykanych gadżetów, jakie znajdują się w paczkach PR-owych zaliczamy długopisy, smycze, notesy oraz kalendarze z logo firmy. Bez wątpienia są one praktyczne, ale jeśli chcemy, żeby nie zaginęły wśród konkurencji, powinniśmy zadbać o to, żeby się czymś wyróżniały. Może to być oryginalny kształt produktu reklamowego, ciekawa kolorystyka czy efektowny grawer. Jeśli chodzi o druk kalendarzy, to mamy całą paletę możliwości. Poza kalendarzami ściennymi, możemy postawić na biurkowe, spiralne, papier błyszczący lub matowy, z kolorem dwustronnym bądź jednostronnym. Jednym słowem możliwości są ogromne, a jedyne co może stanowić element ograniczający, to własna wyobraźnia i kreatywność. 

Eleganckie gadżety z wyższej półki 

W dobie Internetu, influencerów i portali, na których często możemy oglądać tzw. unboxingi, czyli relacje z otwierania paczek PR-owych, warto zadbać nie tylko o zawartość, ale też ładne opakowanie, ciekawą ulotkę oraz list, np. z kodem rabatowym. Mile widzianym upominkiem z pewnością będzie pendrive z logo firmy czy kubek zmieniający kolor pod wpływem ciepła. Możemy też nawiązać upominkiem do swojej działalności, a zatem firma kosmetyczna może wysłać pędzel do makijażu z logo, a obuwnicza – efektowną łyżkę do butów. 

Aby paczka PR-owa zrobiła pozytywne wrażenie, powinniśmy postawić na wysoką jakość wysyłanych gadżetów, ich aspekt praktyczny oraz wizualny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *